نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
خبرهای پنجره‌ ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش سوم

خبرهای پنجره‌ ی تابستانی نقل و انتقالات باشگاه یوونتوس / بخش سوم

روزهای نقل و انتقالات داغ تابستانی اغاز شده و هواداران یوونتوس در انتظار خرید و فروش تیم محبوب خود می باشند. در ادامه سر تیتر مهم ترین اخبار روز نقل و انتقالات یوونتوس را با هم مرور خواهیم کرد.

 

― یوونتوس در حال کار کردن بر روی فسخ قرارداد الکس ساندرو و خوان کوادرادو است. (فابریتزیو رومانو)

 

― پس از اضافه شدن الساندرو سیتی مدافع تیم زیر 19 سال یووه به تیم یوونتوس نکست‌جن در فصل گذشته و نمایش‌های رضایت‌بخش او، قرارداد 4 ساله‌ و مشروط این بازیکن 29 ساله (سال سوم و چهارم در صورت رضایت باشگاه قابلیت اجرایی داشت) به صورت اتوماتیک فعال می‌شود تا این بازیکن 194 سانتی‌متری فصل آینده به صورت ثابت در جمع یوونتوس‌ نکست‌‎جن ایفای نقش کند.

 

― بولونیا خواهان تمدید قرارداد قرضی آندره‌ا کامبیازو در این تیم است؛ یووه درخواست آنها را بررسی خواهد کرد. (توتو یووه)

 

― آندره‌ا کامبیازو به احتمال فراوان به یوونتوس باز می‌گردد و فصل آینده را در این باشگاه سپری خواهد کرد. (اسکای)

 

― فدریکو پاستورِلو، مدیربرنامه‌های آرتور ملو، هافبک برزیلی یوونتوس با اذعان به بعید بودن حضور موکلش در برنامه‌های سرمربی یووه در فصل بعد از تلاش برای یافتن راه‌حلی مناسب برای این بازیکن در فصل آینده خبر داد و از مذاکره برای انتقال قرضی ملو به باشگاهی دیگر به عنوان یکی از این راه‌کارها نام برد. (اسکای اسپورت)

 

― نمی‌توان در مورد آدرین ربیو عجله کرد؛ موضوع تمدید قرارداد با او یک موقعیت خاص است. او یکی از بهترین بازیکنان یووه در فصل گذشته بود؛ ضمن اینکه رابطه او و الگری نیز بسیار خوب است. یووه در تلاش است تا با مذاکره با ورونیک (مادر آدرین) یک سال دیگر حضور او در تورین را تمدید کند. (لوکا مارکتی)

 

― شخصاً امیدوارم یوونتوس بازیکنان زیادی را در نقل و انتقالات تابستانی نفروشد؛ چراکه تغییر زیاد بازگشت به اوج را غیرممکن می‌کند. چند تغییر در خطوط سه‌گانه و جایگزین کردن نفرات جدید به جای دی‌ماریا، پاردس و ساندرو یا حتی کوادرادو در این مقطع کفایت خواهد کرد. افزودن روولا می‌تواند گام نخست باشد. دستکاری ترکیب اصلی و تغییر شروع‌کننده‌های ثابت فصل پیش بیش از آنکه یک شیوه‌ی امیدبخش باشد یک قمار محض خواهد بود. (ماسیمو پاوان)

 

― داویده فراتزی برای گذراندن ادامه دوران فوتبالش به اینتر قول داده است. (گاتزتا)

 

― یوونتوس از دست‌بالای اینتر برای جذب داویده فراتزی آگاه است اما به دلیل ارزش بالای این بازیکن در پروژه فصل آینده‌اش تمام تلاش خود را برای تغییر مسیر این هافبک 23 ساله از میلان به تورین انجام خواهد داد. (کوریه‌ره دلو اسپورت)

 

― کولوسفسکی تمایلی برای بازگشت به یوونتوس ندارد و این تصمیم باعث شده تا تاتنهام نیز که بی‌میل به حضور این بازیکن سوئدی در ترکیبش نیست تلاش کند از یوونتوس تخفیف بگیرد. غائله بر سر 35 میلیون یورو است اما یووه با 30 میلیون نیز راضی خواهد شد هرچند میل تاتنهام کاهش قیمتی به مراتب بیش از این است. (لا استامپا)

 
ارسالی از جامعه ی مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: